luni, 23 august 2010

Deşteptătoare!

Mica mea colecţie de ceasuri de masă mecanice. Adunate de la bunici, prieteni, rude şi recondiţionate (majoritatea dintre ele) fac mai mult sau mai puţin bine ceea ce ştiu ele mai bine, adică să arate trecerea timpului.
Primul din stânga un ceas rusesc a avut arcul rupt. L-am dus la doctorul de ceasornice aka ceasornicar şi acum merge. Costul reparaţiei 20 RON.
Al doilea este chinezesc. Rămânea în urmă, necesară o revizie (curăţat şi uns) tot la ceasornicar. Cost 25 RON (culmea).
Al treilea (cel cu gaina) l-am reparat personal, dar nu funcţionează decât 12 ore după care se opreşte, soneria nici ea nu funcţionează!? Concluzie: tot la ceasornicar va merge în cele din urmă.
Ultimele două sunt ruseşti, SLAVA, decât ultimul funcţionează după ce mi-am băgat puţin nasul eu în el. Rotiţa escapamentului sărise din lagăr, probabil în urma unei căzături sau lovituri (de... cine la pus să sune aşa de dimineaţă). Am reaşezat rotiţa şi voila cum spune franţuzul, mă pot lăuda că este cel mai precis, asta dacă este întors la timp, lucru care nu prea se întâmplă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu